فروش توری پنجره رولینگ

فروش توری پنجره رولینگ, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش توری پنجره رولینگ

بهرام پروهان

با فرا رسیدن فصل تابستان و افزایش گرما استقبال و فروش توری پنجره رولینگ افزایش می یابد. توری رولینگ به صورت کرکره ای توانایی جمع شدن را در پنجره ها دارد توری های رولینگ دارای فریم ثابت اند که به راحتی جا به جا می شوند برای فضاهایی مانند اتاق خواب ها گزینه ی مناسبی محسوب می شوند.
 توری های رولینگ یک طرفه افقی معمولا برای پنجره های یک لنگه بازشو مورد استفاده قرار می گیرد همچنین توری های رولینگ عمودی برای پنجره های کم ارتفاع و کوچک و توری های رولینگ افقی مناسب برای پنجره های دولنگه بازشو با عرض زیاد مناسب است اما این نوع از توری های رولینگ سخت ترین حالت را از لحاظ باز و بسته شدن نسبت به گزینه های دارد.

توری درب دوجداره

با استفاده ازتوری ها از آزار پشه ها بدون استفاده از اسپری های مضر یا پودر و قرص از شر پشه ها و حشرات مزاحم در تابستان خلاص شوید. شما با نصب فقط یک عدد از انواع توری های پنجره دوجداره یو پی وی سی این مجموعه می توانید از دست آنها راحت شوید. توری ضدحشرات قابل نصب برروی درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی دارای قابلیت های منحصر به فردی نسبت به انواع مشابه می باشد. این نوع توری ها در سه نوع ثابت ، لولایی و رولینگ (Rolling) عرضه می گردند . جنس توریهای استفاده شده از UV-Fiberglass بوده و دارای یک سال گارانتی می باشند. توری های رولینگ دارای فریم ثابت بوده ولی توری آنها متحرک بوده و بر حسب نوع توری به صورت کرکره ای قابلیت جمع شدن را دارد .
فروش توری پنجره رولینگ دارای سه نوع می باشند:
1- توری رولینگ عمودی
2- توری رولینگ افقی
توری رولینگ مخصوص درب
توری های رولینگ در انواع و اشکال مختلف ساخته می شوند که بدنه آن ها از جنس آلومینیوم می باشد.
فروش توری پنجره رولینگ  و مزیت توری های upvc
توانایی ساخت در ابعاد گوناگون
قابل شستشو
توانایی دید محیط خارج تا ۹۰%
توانایی نصب آسان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: